Sunday, May 14, 2017

Jom exchange links blog hampa semua dengan saya!

Assalamualaikum

Demi memudahkan aku blogwalking ke sana ke mari, maka sebuah page untuk Exchange Links haruslah diadakan agar ikatan ukhwah sesama blogger terjamin mesra. Untuk pengetahuan hampa, aku baru buat pages ni pukul 2 pagi semalam namun mengharapkan sambutan yang hangat pada keesokannya. Baru buat berapa jam dah berharap nak gempar gempur :')

Jadi, bagi merealisasikan hasrat kecil aku, sebuah page telah dilaksanakan. Hampa semua boleh letak link blog hampa dekat situ. Senang la aku nak follow serta blogwalking untuk cari idea-idea bernas ketika kebuntuan idea. Macam mana nak buat? Mari sini kita terokai sama-sama.


Dekat bawah header aku terdapat beberapa perkataan (aku nak buat menu tab macam yang lain namun tidak reti :') ). Dengan pantasnya hampa boleh tekan exchange links, kemudian terpapar di skrin laptop masing-masing kotak "Mister Linky's Magical Widgets". Jadi tunggu apa lagi, jadilah blogger yang kedua untuk berada dalam senarai selepas tuan tapak ! :)

Satu pujian haruslah diberikan kepada mereka yang sudi isi ruang berkenaan. *ayat bodek* Setelah itu bolehlah aku bersiar-siar di blog hampa sambil follow mollow *ayat bodek version 2*

7 comments:

Zafirah Nazri said...

done , jom lah letak kat blog saya jugak exchange link

Fa Tin said...

@Zafirah Nazri

thank you! dah buh dah dalam blog awak :D

Mazni Munawar said...

Dh letak! Nnti awak pun letaklah jugak link blog dkt saya punya exchange links jugak :D

Fa Tin said...

@Mazni Munawar

thank you! will do as soon as possible! =)

mamapp said...

Mama tak dpt nak tinggal kan link Ada error huhu

aiman said...

dah letak. nanti senang nak blogwalking. boleh datang sini.

Tiara Sapphire said...

singgah sini & follow awak :)