Wednesday, May 24, 2017

Beli produk Safi di Lazada Malaysia dan nikmati diskaun sehingga 50% !

Assalamualaikum

Kita sudah sedia maklum bahawa jenama SAFI merupakan jenama HALAL utama di Malaysia yang terdiri daripada barangan berkualiti serta komprihensif dihasilkan khusus untuk keperluan pengguna Muslim moden wanita mahupun lelaki. Produk SAFI juga diperbuat dengan bahan-bahan semula jadi yang mematuhi hukum Syarak dan disahkan HALAL oleh JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM); SAFI tidak bercanggah dengan nilai-nilai Islam dan tidak mengandungi alkohol atau gelatin. Jadi, bolehlah kita semua guna dengan yakin dan selamat kan.



Mesti ramai yang guna produk Safi kan sebab mudah didapati di seluruh Malaysia termasuk farmasi, pasaraya dan pasaraya hiper utama. Kalau aku suka dia punya pencuci muka dan shampoo yang warna biru tu. Gila berangin lepas pakai, memang guna dari dulu sejak form 4. Pencuci muka pula aku pakai Safi Manggis. Best sangat.

Sempena menyambut bulan Ramadhan nanti, Lazada Malaysia berbesar hati nak bagi diskaun bila beli produk-produk Safi secara atas talian di Lazada. Best kan? Dah la dapat harga yang murah dari harga asal, tak payah keluar rumah pula tu nak memborong sakan produk Safi. Terdapat pelbagai produk Safi yang ditawarkan oleh Lazada Malaysia yang mampu menarik minat hampa semua. Untuk maklumat yang lebih lanjut, hampa boleh klik sini.





 



Jom berbelanja secara berhemah, jadi duit yang lebih tu boleh simpan buat duit raya dekat anak menakan ka apa ka. Banyak lagi produk lain ditawarkan oleh Lazada yang mempunyai potongan harga yang gila-gila punya! Jadi, jom bershopping di Lazada Malaysia sekarang untuk keperluan raya =)

6 comments:

C i k R e n e x said...

Dulu pakai safi skrg da tukar ke produk lain. Tp rasa mcm nak tukar ke safi smla jer.huhu

Inani Hazwani said...

Safi ni memang best produk dia. Suka jugak guna :)

Intan Saffyna said...

Hi, kak fyna jalan2 sini :)

Fa Tin said...

@C i k R e n e x

safi memang best, senang nak cari pula tu :D

Fa Tin said...

@Inani Hazwani

boleh la beli produk safi dekat Lazada pula :)

Fa Tin said...

@Intan Saffyna

hai kak fyna :)