Tuesday, February 28, 2017

Hadiah Giveaway 5 years blogging by Faezah Mdnor

Assalamualaikum

Alhamdulillah, aku telah terpilih jadi first winner giveaway ni. Pemilihan pemenang berdasarkan story tentang 'Self Positive When I Sad' . So kalau sesiapa nak baca kisah sedih aku boleh click sini.

Hadiah dah sampai, iaitu totecase design sendiri dan bawal bidang 55. Bawal ni kalau labuh hampa boleh buat macam2 design macam gaya Debellani. Hampa nak tau gaya apa pi search sendiri hehehehe. So ini hadiahnya,

 So itulah tudungnya dan totecase yang aku sendiri design. Tudung ni jenama 'Alianna Bawal' Warna Emerald green tau. sesape yang nak boleh pergi ig @mustaphshoveri untuk tengok warna2 lain.

 Kalau hampa design totecase, totebag hampa sendiri hampa boleh ja pi dekat ig dia @artotes.co btw comel gila kad business dia. 

 Cantik kan? 16.12 maksudnya birthday aku. So kalau aku tetiap hari, orang akan ingat tarikh ni kah kah kah

 Selain kotak pensil, hampa boleh letak barang makeup hampa gak. Nampak lebih kemas dan berdisiplin macam tu.

Hampa tau tak kami gigih gila tangkap gambat flat macam ni :')) hahahahahaha

Berminat? Hampa semua boleh order dekat,
ig : @artotes.co

Berminat dengan tudung bawal Alianna jugak? Hampa boleh terjah dekat 
ig : @mustaphshoveri

Terima kasihhhhhh ;)

No comments: