Friday, November 18, 2016

7 DAYS, 1 WEEK BLOG CHALLENGE | Day 3 - Appreation Post (Artist)

Assalamualaikum

Siapa ja tak suka artis gais? Siapa ja? Seperti gadis-gadis lonely macam aku ni asyik sangat duk ada artis peberet. And my favourite artist belongs tooooooooooo abe Beto la boh. Aku sendiri tak pasti kenapa la aku suka sangat dia ni. Muka hitam manis tapi hensem. hahahaha melayu tulen ni. Lepas tu kalau dia berlakon dia suka guna kata panggilan 'saya' dan 'awak' Maigod! Cair gila. Aku suka suka suka suka suka suka gila lakonan dia ! 5 bintang aku bagi. Superb !

Image result for beto kusyairy

AKU ADORE GILA DIA NI 
HAIH

Tapi itu la kan, adore adore juga, jangan lupa bahawasanya dia dah kahwin. Haa jangan calas suami orang. Jangan jadi perampas. Jadi peminat boleh. Sejak bila ja aku minat Beto Khusyairi ni? Aku minat dia masa dia berlakon cerita Instanbul Aku Datang. Pergh ! Pergh ! Menusuk kalbu beb! Dia punya mata tu aduhhh aku tak boleh ah. Tolong ah sedarkan aku.

Image result for beto kusyairy

Sebab abe berbakat boh, bab tu abe layok meneng ! Abe kacok abeh ah pake baju melayo ni.

Image result for beto kusyairy

"Abe ni penembok ke? Patut ah hati adek dok raso macam keno tembakan cinto."

Maafkan aku kerana agak gedik.

Tapi sekarang macam Hisyam Hamid pun hensem tapi lakonan beshe-beshe ja ahak ahak.

1 comment:

Unni Anje said...

istabul :d comel lisa kat movie tu!!! kemain hensem pilih artis fatin !! mgalahkan mereka y kpop..hahahaha